- hemma från en störtskön dag -

Somsagt kom jag precis hem från en dunder super toppen dag med många skratt och kul! Jag kan iallafall berätta lite kort om vad som har hänt idag. Det var så att när jag gick upp vid nio tiden så satte jag mig och plugga hela förmiddagen ändå fram till halv tre för då skulle jag och nova till stan för att titta på bio en gång i phuket så himla grym!! :-) Sen efter bion var det full fart bort till claesborg där det var fotbollsträning med härligt folk!! Min dag har verkligen varit super! Nu ska jag sluta babbla.

PUSS


novas supersöta gulliga snälla gosiga hund! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0