Fredag den trettonde

Tja tjena hallå!
Idag har jag mest suttit inne men jag var också ute på en liten promenad men jag hann inte så långt förrän regnet kom så jag skyndade mig hem istället och stekte mig lite korv. Sedan kom mamma pappa och lisen hem och då tog vi en promenad ner till dollar store och tillbaka riktigt gött måste jag säga. Tror det blev ungefär en fem kilometer eller något sådant så jag är riktigt nöjd! Men imorgon drar jag och familjen ner till jönköping och shoppa (ska försöka hitta en bikini). Så det blir inget bloggande imorgon tror jag inte eller kanske, så håll utsik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0