- go your own way -

Hey sweetie!
Idag har jag gjort massvis känns det som iallafall för jag är helt slut i kroppen. Men nu kan jag berätta lite kort om vad som har hänt idag. Jag vaknade ungefär vid tio och då gick jag upp och åt frukost sen så har jag mamma och pappa grejsat i mitt rum (rivit tapeter+taket) sen har jag klippt gräset och jag och mamma har varit och kollat på tapeter fast ännu har jag inte hittat några. Juste sen var jag och pappa ute en sväng med cyklarna och cykla till maxi för att köpa en mjukglass och sen åkte vi hem igen. :-) Det har verkligen varit en toppendag!
Nu hade jag tänkt göra mig en smoothie eller något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0