Dagens planer

Hejsvejs, imorse var jag uppe med tuppen klockar sju!! Så då satte jag mig och käka frukost sedan så slängde jag på mig idrottskläderna och gick ner till boulongerskogen (stav) och sprang 3 kilometer, sen när jag kom hem så tog jag mig en dusch och satan vad skönt det var!! Sen har jag bara mest slappat framför teven + datan och nu vid tolv så ska jag luncha med pappa och min syster på kryddan. Kommer bli bra! :-) Sen på eftermiddan så åker jag och min syster till ullared tillsammans med farmor och farfar i deras husbil och sover över på campingen vid ullared och hänger där till på lördag:-) Mysigt!! Nu ska jag sluta skriva så vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0