- sjukt kul kväll -

Hej!
Tänkte berätta lite om igårkvällen. Vi i familjen + en annan familj var och bowla igår och det var superkul! Dock var jag sämst och förlora men men.. Efter det beställde vi hem pizza och käkade det och det var gott! Sen gick vi hem vid ungefär tolv så det blev ganska sent. :-) Men nu så sitter jag vid teven och tittar lite och snart ska jag käka mat tror jag och sen senare ska jag spela match! Det är bortamatchy mot skultorp, vi ska mosa!! haha.. :) Nu ska jag sluta skriva eftersom det blev ganska långt PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0