- you fill me with sunshine -

Hej!
Haft en skitgo dag hos min kusin i tidaholm som tog studenten idag!! Har verkligen varit superkul och jag har fotat massor också så hela minneskortet är proppfullt med bilder just nu:-) Men men.. Jag ville bara tala om att imorgon åker jag till karlstad för innebandyläger och jag kommer inte hem förrän på torsdag så det kommer inte något inlägg förrän på torsdag eller till och med fredag. Det kan kanske bli ett litet mobilinlägg någon dag också men inte helt säkert än. Om vi inte ses imorgonbitti så säger jag hejdå här så ses vi någon annan dag PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0